Mevara Kızlar bebeğim normalde de uzun emen bir bebek. Az önce ilk defa bu kadar çok kustu ve öğürerek kustu hatta burnundan da geldi :( karnı zaten şişti ama hastalıktandan mı kustu sizce yoksa sindiremediğinden mi?😢 ateşi 36
balasininanasi Mevara Benim kızımda öğürüyodu canım burnundan bile geliyodu. Hamdolsun birşeyi yok. İçim rahat etsin dersen doktora götür tabi. Ama bebek bu ben az bile beslesem kustugu oluyodu. Arka arkaya o şekil kusarsa endişelenmen normal ama arada olabilir
kucukaga Reflü olabilir baktırdınızmı hiç evet bebekler kusar ama burnundan gelerek kusması bence normal değil bi baktırın isterseniz benim oğlumda çok kusuyordu çevre sürekli bebek bu sindiremiyor kusar diyordu doktora götürdüm şiddetli reflü geçiriyor dedi