cigdem_goktug Ben 2 hafta önce sezeryan doğum yaptım. Normal doğumu tercih etmek istememin sebebi çevremde normal doğumdan kaynaklı çiş tutamama, hapşırınca öksürünce altına kaçırma, rahim sarkması, dikişte sızlama, bel ağrısı vs. vs. Çok şikayet duydum en yakınım annem bu sebeplerden en iyi hastanelere gitti hepsi normal doğumdan kaynaklı olduğunu söyledi.. Düzelmiyor