peraa12 Merhabalar emziriyorum bebeğim daha 1 buçuk aylık ve grip oldum burun akıntısı öksürüğüm var ne yapabilirim bildiğim kadarıyla ilaçta kullanamıyorum hastaneler malum hastalık dolu o yüzden gitmekte istemedim daha kötü olmamak için
viyanyvz peraa12 canım ilaç kullanılır neden kullanılmasın git doktora emziriyorum de ona göre ilaç verir sana Doğum yaptığında ilaç kullanmadın mi doktor mutlaka antibiyotik falan vermiştir düşün o zaman bebeğin bir günlüktü Yani hiç sorun yok git
marsiyen peraa12 Hayır ilaç kullanabilirsiniz öncelikle acile gidin. Bebekle ilgilenirken maske kullanın. Geçen hafta aynı durumdaydım bana ilaç verdi emzirmeye uygun.