1 haftadır annem de bende ve kardeşim de uçuk var. Ailemin yaninda gelmiştim. Hepsini uyardım sakın opmeyin diye kendimde opmedim. Fazla yaklasmadilar. Çünkü biyerde okumuştum uçuk menenjite kadar gidiyormuş bir nevi virüs olduğu için. Yine de yanlış olmasin. Geçene kadar uyarın bencede. Bn korkuyorum uçuktan.