marsiyen sizin arkadaş çevreniz varmış bunlar güzel, yemeğe gitmeniz güzel.. bizim de olduğumuz yer soğuk ve çok gezilecek alana sahip değil.ben bu şehre gelin olarak geldim hiç çevrem yok.eşimin ailesi de varla yok arası umursamazlar.Eşimin arkadaş çevresi de dağılmış çok yalnız kaldık bunlarda bizi çok etkiledi.Biz yemeği paket yaptırır dışarda açık alanda yeriz,çünkü eşime hep ya midem bulanırsa iyi hissetmezsem ne yaparım paniği alır.AVM basıyo der. Arada keyfi olursa gideriz.doğum günüm, yıldönümümüz hep içimde kaldı.Çocuğumuza yenidoğan çekim yaptırmak istedim olmadı.bi yerlerde keyifle oturup gülelim sohbet edelim anın tadını çıkaralım istedim sonuçta yeni evliyiz, olmadı.Çünkü eşim hep hasta hissediyor.severek geldim işimi ailemi şehrimi bıraktım yaş ilerliyo diye işe girmek yerine çocuk sahibi olmaya karar verdik.Bu durumda beni sosyalleşmekten kısıtladı.kimsesiz hissediyorum kendimi kafamı dağıtamıyorum, artık bebeğim var ona bakınca ayrı hüzünleniyorum