Bebeginibekkleyenn Merhaba anneler uzun zamandır hep yapmak isteyip erteliyordum dün başladım bakalım hayırlısı olsun Siz başladınız mı ne kadar ilerlediniz nasıl gidiyor
asrinhatasi Bebeginibekkleyenn ben eylülden beri çalışıyorum. Tarih ve coğrafya bitmek üzere. Ramazan bayramından sonra ailemin yanına gidip 3 aylık kampa gireceğim. İnşallah herşey gönlünüzce olur.🌸
Bebeginibekkleyenn Uykusuz-annee haha aynen bende 2 gündür coğrafya ilk konu anca bitirebildim İnşallah yetiştirin
mavigokyuzu120666 omurbebek12 ismi ne acaba ? Yardımcı olur musunuz fiyatı nedir nasıl ilerliyorsunuz
lidokain Bebeginibekkleyenn ben yazın başladım coğrafya bitti tarihte yaridayim ünite bittikçe test çözüyorum. Tarih bitince Türkçe mat var bakcam
mematiii Bebeginibekkleyenn bende post açtım kimse cevap vermedi deli oldum bende başladım ortaöğretim için bir hafta falan oluyor 6 aylık programım var ama matematik hiç yapamıyorum hem az video izleyip hem birkaç net yapsam yeterli aslında
aslanimiz Geçmiş yıllarda her dersten çokça birikimim var önlisansa gireceğim. Çalışmaya yeni yeni başladım