gncglozclk 25 gunluk kızım hızlı nefes alıyor zaten 10 gundurde hırıltısı var doktora gittik grıp dedi 10 gundur burnunu acıyorum hırıltı azaldı ama hızlı nefes almasını anlamadım basına boyle bısey gelen var mı 😔
Hcmy_ gncglozclk bebekler karnından nefes alır ona bi bakın karından mı nefes alıyor yoksa üst taraftan akciğerden mi eğer öyleyse ve karnı çökmüşse ciğerlere inmiştir vakit kaybetmeden tekrar hastaneye gidin geçmiş olsun.
Sudeinci- gncglozclk solunum sayısı normal ama düzensiz olabilir belki. Siz yine de doktorunuza bir sorun derim 2 gündür giremedim yeni görüyorum 🥹
gncglozclk Sudeinci- gıttım canım tekrar doktora bogazı tahrıs olmus ama a ciğerler temiz tomografi cekıldı burnunu ac odası 22 derece olsun hep dedi oyle yapıyorum bende uzun surecek gecmesi herhalde bunada sukur 🤲 💕 doktor boyle boyle atlatıcak dedi