Bebeğim 8 ay 9 günlük oldu 🧿 Zaman ne çabuk geçti bilmiyorum. Şuan 74 cm ve 9 5 kilo. Herkes çok zayıf diyor ama asla takmıyorum. Baba, mama, dede, gel diyebiliyor. Desteksiz oturabiliyoruz, dönebiliyoruz ama emekleme yok😌 Henüz hiç dişimizde çıkmadı. Dişinin çıkmaması sadece beni biraz tedirgin ediyor. Destek alıp popoyu kaldırıp ayağa kalkmaya çalışıyor ama tabi henüz yapamıyor. Uykularımız daha yeni yeni düzene oturuyor. Sizlerde durumlar nasıl?