hanimefendii cbyhn Kullanılmamalı diye biliyorum. Sütü boyadan sonra sağınca bile boya renginde oluyormuş yani muhakkak geçiyor diyor doktorlar
doganil cbyhn saçım çok kötüydü kızımda 1 yaşına girmişti dip boya normal boyayla boyadım ( bitkisel boya olayına inanmıyorum) daha sonra sütümü sagdım Bi sorun olmadı.
cbyhn bomgomy o kadar kafam karıştı ki bazı doktorlar asla boyamayın diyor bazı doktorlar sorun olmaz diyor
Babymomyy1 Aşkım bitkisel kullan cam açık kalsın bebise yaklaşma yeterli bence 40 dk idare edilir zaten
hanimefendii OrdekYavrusu Eğer gerçekten aşırı kafanıza takacak kadar beyazınız yoksa bekleyin bence. Ben de bekliyorum. Bebeğiniz kaç aylık?
hanimefendii OrdekYavrusu Ben de sıkıldım değiştirmek istiyorum çoktandır ama bekleyeceğim. Tabii sizde de karar sizin.
cemreninannesi_ Yani ben boyadım. Çevremde de boyayan anneler var. Çocuklarımız da gayet sağlıklı. Ama doktorunuza sorarak hareket etmeniz daha doğru olacaktır.