Merhaba anneler, bebeğim 10 günlük sağlık ocağından d vitamini desteği verdiler kullanalım diye. Henüz kullanmaya başlamadık. Kendi doktoruna kontrole gidince o ne verirse ona başlayalım diye. Benim ilk bebeğim o yüzden bir sormak istedim sizlere. Bebeğiniz doğduktan sonra hangi vitaminleri kullandınız, ne verdi size doktor?