Nacafa aynen hiçbir küçümseme ifadesi hatta herhangi bir yorumda bulunmadım, doğrudan sordum ama bu şekilde anlaşıldım, üzücü..
kadın doğuma hiç devlet hastanesinde gitmedim, şimdide sancılarım oluyor, gebe değilim. Gitmeyi düşünüyorum. Hepsinin odasında muayene yatağı, ultrason cihazı var mıdır bunu merak ediyorum, gideceğim hastanede 8 tane kadın doğumcu var.