ecemguner Selamlar 🌸 Bebeğim 32 günlük meme+mama şeklinde ilerliyoruz..Dünden itibaren aptamil Prosyneo 1 numaraya geçtim..Kullanan anneler var mı? Yorumlarınız neler?
kartanesi__ ecemguner biz 4 aydır kullanıyoruz sidririmi kilo alımı gayet iyi gaz yapmıyor kabızlık olmadı hiç bizde sadece yeşil kaka yapıyor devamlı