Parenthood merhaba, birkaç gün önce çok sevdiğim bir emzirme danışmanının eski bir paylaşımını gördüm. Diyor ki memeden sağım yaptığınızda çıkan süt sizi yanıltır. Çünkü bebek sağımdan çok daha fazla süt çeker. Ve siz bebeğinizi emzirirken vücudunuz bebeğinizin kokusundan sevginizden hormon salgılar ve bununla memeden süt daha hızlı çıkarılır. Sağımda bunların hicbiri olmaz. Bu yüzden her zaman sağım yaptığınızda daha az süt miktarına ulaşırsınız. Bende geçen haftayı hep tedirginlikle geçirdim. Bebeğime mama vermeyi doğumdan sonraki 5. Günde bıraktım. Kendi sütüm yetiyor mu emin değildim. Ama yetiyormus çok şükür. Dün doktorda kilosunu öğrenince rahatladım. Sütüne güven. Sen rahat olunca oluyor hersey. Ve mama vereceksende eds yöntemi ile ver. Göreceksin zamanla memeni tutacak sadece. İlk üç-dört gün ben eds yöntemini kullandım. Biberon hiç vermedim. Youtube tan videolarını izleyebilirsin bu yöntemin