Prensannesii__21 Kızlar bebeğim 13 aylık sünnet için randevu ayarladık bugüne ve bugünde ateşi var ne yapmalıyım?
Mirmir_ Prensannesii__21 ben yine de giderdim herhalde zaten büyükmüş acısı falan olur hepsi bir olsun tabi sünnet edecek doktora söyleyn brlki o da erteler
yenianne01 Prensannesii__21 yaptırabilirsin canım zaten günde 4 yada 5 kez dolven veriyorsun…ben bu kadar beklediğime çok pişman oldum hatta erteledim durdum hep oğlum 7.5 aylık keşke 2 aylıkken yaptırsaydım
Prensannesii__21 Mirmir_ bende öyle düşündümde diş çıkartıyor onun ağrısıyla sünnet ağır gelmezmi acaba
Prensannesii__21 yenianne01 bende çok pişman oldum hastane 1 yaşına kadar yapmıyoruz dediler 1 yaşını bekledik şimdide 7 yaşa kadar yapmıyoruz diyolar bende mecbur götürüyorum
Prensannesii__21 yenianne01 keşke bende 2 yada 3 aylıkken götürseydim şimdi çok hareketli bi bebek nasıl olcak bilmiyorum
yenianne01 Prensannesii__21 8 aylık bebekle ben bittiysem seni düşünemiyorum😢çok hareketli altını açığ havalandırarak güneş göstererek ilerlemimiz gerek ama ne mümkün birde yüz üstü uyumayı çok seviyor benim için çok zorlayıcı bir süreç oldu çok pişmanım 2 aylıkken yaptırmalıydım