merhaba kızlar 🌸
kızım 18 aylık neredeyse. ben çalışıyorum gündüzleri süt sağıp bırakıyordum yavaş bir şekilde gündüz sütlerini içmeyi bıraktırdık.
ben öğlen arası evdeyim kızımı emzirerek uyutuyorum, gecede aynı şekilde. şimdi ben önce gündüz emzirmesini kesip gece emzirmeye devam mı etmeliyim? yoksa gece emzirmeyi önce bırakıp gündüz öğlen mi emzircem? yoksa hepsini aynı anda mı kescem? nasıl yol izlemem lazım bilemedim aklım çok karışık 🥴 emzirmeyi çok seviyorum ama artık sınava hazırlanmam lazım, en azından ben akşamları derste falan olursam eşimde kızımı uyutabilsin istiyorum
yol gösterici fikirlerinizi bekliyorum 💜