Vicdanen rahatsız olsam da günümüz koşulları sebebi ile çalışmak zorundayım :( 1 oğlum var 16 aylık İstanbuldan Antalya ya taşındık . Şuan kaynanamlar ile yaşıyoruz . Artık çalışmayı düşünüyorum. Kaynanam ve kayınbabam torunları ile çok ilgililer . Doğumdan 2 ay öncesinden beri hep iç içeydik. Onlar önce İstanbul’a gelip yanımızda kaldılar daha sonra el birliği ile taşınıp biz buraya geldik . Yani demem o ki oğlum da onlara çok alışkın ara ara dışarı çıkıyorum onlarla çok güzel vakit geçiriyor bazen geldiğimi bile fark etmiyor. Yani bakacaklarından şüphem yok . Bu arada emmiyor da . Bilemiyorum yani bir anne olarak içim huzursuz . Kalıcı makyaj uzmanıyım ve çalışma saatleri sabah 9 akşam 7 çoğu yerde sabit siz ne düşünüyorsunuz? ne yapmalıyım , fikrinize ihtiyacım var :(