sedk Kızım gazlı bi bebek 4.20 günlüğüz ama hala gazımız geçmiş değil ve d vitamini verdiğim günler hem uyumakda güçlük çekiyo hem sanki daha çok huysuz ve gazlı oluyor bırakmak da istemiyorum gelişimi için çok önemli aynı durumu yaşayan varmı
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU sedk d vitaminini gün içinde ne zaman veriyorsunuz acaba sabah saatlerinde verirseniz daha iyi olur çünkü dediğiniz gibi huzursuzluk yapabiliyor uykuya zor geçiyorlar
mooomm01 sedk bende d citamini verince gazlı olduğunu farkettim devletin verdiği gaz yaparmış 1 ay kontrole gidince özel d vitamini alacağım
Dejajavu mooomm01 sağlık ocağı doktoru da devletin verdiğini kendin günde 9 damla kullanabilir din demişti :) bende başka marka kullanıyorum bebeğime
sedk Erken veriyorum aslında 8-9 en geç 10 evet bi kere ilk doğduğu da unuttum vermeyi diyip akşam vermiştim ve bütün akşam uyumamıştı o hatayı yaptım bi kere 🥲
sedk Devletin verdiğini bırakalı üç hafta oldu maxdefend diye bi damlaya geçtik ve bu damlaya geçince fark ettim zaten ve kan damlası da gaz yapıyomuş korkumdan başlayamıyorum resmen