2 gün önce 8.5 aylık bebeğim gripal bir belirti yokken ateşlendi. 37.5 ile başladı 38.6 ya kadar çıktı. Önce dişten diye düşündüm ancak 38 üzeri ateş yapmadığın bildiğim için hemen doktora götürdüm. Doktorumuz kan tahlili istemedi ancak muayene sonucunda herhangi bir enfeksiyon gözükmediğini 6. Hastalık olabileceğini 3 gün içinde geçmezse tahliller isteyeceğini söyledi. Ateşi ilaçlara rağmen 36 lara hiç düşmüyor en iyi 37.2 yi gördük. Her 38 i geçtiğinde calpol dolven dönüşümlü veriyorum genelde 4 saatte bir ateş tekrar ediyor. Şu an tam 48 saat geçti hala ateşi 37.8 iştahta azalma başladı ve dünden beri yediği her şey ishale yakın kakayla çıkıyor. Ek gıda almak istemiyor çoğu zaman biraz meyve yiyor sadece. Hala 6. Hastalık mı döküntüler olmadan emin olamadığım için bebeği geçiren annelere sormak istedim. Sizin süreciniz nasıl işledi neler önerirsiniz?