Sadebayan
Evet benzer durumlar yaşıyorum bende 😞
Hemen karakter yüz okuma yapabiliyorum ama bu istemsiz olan bir şey az cok anlayabılıyorsunuzdur beni
Aslında güzel şeyler herkese nasip olmayan ama bazen gerçekten insan huzursuz oluyor hissediyorsun olacagını biliyorsun.
Cok var benımde bu ve benzeri şeyler ölümü Allah bilir ama bazı seyler bildiriliyormudur nedir.
Komsumuz vardı. Adamı 1 kez gordum sadece yolda gorurken Ölecek bu dedim peşinden adam cok geçmedi vefat etti. Hayatımda ölüm kokusu nedir ben bilmezdim.
İnanır mısın 1-1,5 ay ölüm kokusu aldım. Hep kendime yordum basıma bişey gelcek diye. Cocukları hıc yalnız bırakmazdım. Sürekli aklımda hep trafik kazası vardı.
Cok geçmedi peşinden kvalidem trafık kazası geçirdi çok feci şekilde can verdi gündeme dahi cıktı. Sonra o koku geçti almadım kokuyu. Ben kendıım için sanıyordum megerse baskasınaymıs.
Birde k valide ile en son konusan benım goruntulu. Suratını gormustum bıseyler hıssettım ama dıyememıstım 15-20 dk sonra kaza oluyor
Bilemiyorum ilk baslarda tanımadıgım insanalrın isimlerini meslegini herseyini bilirdim bu zamanla geçti. İşte bu sefer ölüm olayları basladı.
Aslında biz gibiler rahatlıkla fal bakabılır ve bazı seylerı kullanabılır. Yapan medyumlarda bu sekilde yapıyor zaten. Kesinlikle yanasmıyorum