İnanmayanlar da var bu konuya ama ben inanıyorum çünkü Kuranın hitap şekli bile ey ins ve dinlerdir ins tabiri insanlar gibi düşünün Varlar onlar diğerleri ,bizde onlar için diğerleriyiz ve Allahın izin vermediği hiçbir şey olmaz bu hayatta , kimileri insanları görüyor kimi insanlarda onları farkediyor bu meye göre nasıl oluyor bilemiyorum ama tek bildiğim fazla kurcalamamak düşünmemek uğraşmamak hobiler edinmek birde terapiden yararlanmak gayet mantıklı