aslansmoms Bebeğim 5 ay 21 günlük ve yarın işe başlıyorum 😞 tadımlara başlamıştık 20 gün önce sebzelerin çoğu bitti meyveleri deniyorum. Öğlen 12 de işe gidip 17:30 da döneceğim bu arada babası bakacak oğlumuza. Ama ben nasıl bir yol izleyeceğim bilmiyorum. Anne sütünü sağsam çok bişey çıkmaz tam yetiyor çünkü. Sabah tadım mı yaptırsam saat 15:00 gibi acıkmış olacak o arada babası ne yedirse? Kaç öğün ek gıda vermeliyim? Kafamda deli sorular yardımcı olabilecek var mı?
Mlk026 aslansmoms emzirip gidersin ama en azından bir kere süt ya da mama vermesi lazım babası ek gıda doyurmaz.
aslansmoms Süt sağıp bıraksam o kadar süt çıkar mı bilmiyorum hiç. Sabah 2-3 saate bir emiyor çok dolacağını düşünmüyorum 😞 evet ek gıdayı çok az yiyor zaten 1-1,5 saat anca oyalıyor. Mama daha kullanmadık alerjik bir bebek doktor tavsiyesiyle mi başlamalıyım?
Mlk026 aslansmoms keşke bir ay önceden biriktirmeye başlasaydın süt doktor tavsiyesi daha iyi olur ben hiç mama kullanmadım pek bilmiyorum ama acıkırsa eşine zor olur ağlar bence az az biriktirmeye çalış süt zaten 8-9 aydan sonra idare ederler
aslansmoms Buzlukta 4-5 tane var. Aslında daha fazla ama o zamanlar tahin çok tüketirdim meğer tahine alerjisi varmış onları veremiyorum 😞 az az sağım yapıyim bari idare ettiği kadar 🙁 teşekkür ederim