selnsnc bizde 5 aylığız 5.5 ayı doldurunca yavaştan tadımlara başlarım diye düşünüyorum tabi doktor ne derse ona uyucam. Ben bebeğim için aldıklarımı yazayım
Mama sandalyesi, kollu ve yarım kol mama önlüğü, munchkin suluk ve kaşıklarından, avent suluk, oioi tabak, plastik önlük, kaşık aldım, meyve süzgeci ve minik bi tencere aldım (bende yoktu ihtiyaç olduğu için aldım), cam rende, buharda pişirme aparatı vs aldım aklıma gelenler şimdilik bunlar.
Gıda olarak da og naturel bebek zeytinyağı, makarna lütfenden tarhana, bebek irmiği, keçiboynuzu unu, tam buğday unu, sebzeli tel şehriye aldım, beyorganikten de karadut ve hurma özü birde atom aldım 🥰