18 aylik oglum 3 gundur hasta. Ailecek hastalandik. Once ateşi yukseldi epey dusurduk her seyi düzeldi ama burnu cok tıkali uyuyamiyor. Serum fizyolojikle deniyorum dünden beri defalarca kez ama ise yaramiyor. Hastane aciline götürsem öğlen orda açarlar mi burnunu yoksa ilac yazip gonderiler mi kendiniz deneyin diye.