nrsly Kızlar iyi geceler , kızım 6 aylık oldu artık pusetimize sığmamaya başladık , portbebeye geçeceğiz ama pusetimizin örtüsü vardı soğuğu rüzgarı kesiyordu , portbebe çok açık rüzgarı olduğu gibi alıyor buna bir çözüm bulan var mı nasıl yapıyorsunuz soğuk havalarda bebişleri çıkartırken