lceLady
Benim tek çocuğum var. Bizden by by kelimesine alışkın. Eşim bir gün bana bir şey anlatırken elini by by yapar gibi salladı. Oğlum onu gördü. Her görüşürüz, gidiyorum ve by kelimesini duyduğunda byby yapmaya başlamıştı. Alkışı ise ben bir kere gösterdim ve öpücük atmayıda. Bunların çoğunu 8 9 ve 10 aylıkken yapmaya başladı. Bababa kelimesini kendisi çıkarttığında 7.5 aylık falandı. Şu an mama, baba ve bazen dede gibi sesler çıkarıyor.