Bebeğim 17 aylık oldu postlarımı okursanız gazdan ne çektiğimi anlarsınız. Hâlâ da geçmiş değil tabi ki azaldı ama tam anlamıyla bitti diyemiyorum malesef. Benim bebeğime gaz damlası olarak en iyi relactaz geldi, birde çörek otu yağı çok faydasını gördüm. Gazdan dolayı makatta çatlak oldu bizim çok huyduzdu ondanmış baktırmadıysanız aklınızda bulunsun