Kızlar kızım bugün tam 10 aylık. Kaç gündür gece sürekli uyanıyor ve normal uyanma asla değil uykusunda avazı çıktığı kadar bağırarak ağlıyor.Bunların yanında eskiden gündüz 2 uyku yapardı. Şimdi gündüz 1 saat zor uyuyor.Bazen onu bile uyumuyor. Yarım saat uyuyor bazen. Ne gündüz uyku var ne gece. Uykusuzluktan gözlerim acıyor artık. Diş değil bu arada ağzına baktım görünür de bişey yok. Kafayı yiycem ya küçükken bu kadar zorlanmamıştım ne zaman düzelecek nedir bu