Masal_annesi Slm kızlar 1,5 aylık kızım var 40m bitikten sonra kanamam bitti ama sarı akıntı hala devam ediyor geçen doktora gittim enfeksiyon var dedi ilaç yazdı kullandım bitti ilaçlar ama akıntı hala bitmedi bu normal mı sizce yardımcı olursanız sevinirim ..
Minikyavrum Masal_annesi tekrar kontrole gitmen de fayda var benimde sarı kokulu akıntım vardı fitilden sonra geçti şükür
Masal_annesi Minikyavrum bana hap ve saşe verdi 10 gün önce gittim doktora ilaçları kullandıktan sonra çoktan geçmesi gerekti ama geçmedi sarı akıntı hala devam sizce hala enfeksiyon mudur ?
Sibel_33 Masal_annesi bnde çok böyle sıkıntıya girmiştim sürekli iç çamaşırı değiştiriyordum güünlük ped paketleri bitiriyordum ama kokusuzdu anneme faln sordum ondada olmuş doğumdan sonra ama çok şükür düzeldi artık