Ya ayağımda çok afedersiniz ama mantar oluşmaya başladı. Bildiğiniz parmaklarıma geçti iyice. Acayip kaşınıyor hamileliğimde başlamıştı ama ilaç kullanmamıştım malum hala kullanamıyorum daha önce başına gelen var mı? Bana uygulayacağım bi çözüm sunabilicek var mı?