egeninmother
Bende böyle oluyor diye sağ göğsümü rahatlatmak için emzirmeden sonra sağım yaptım evet ilk başlarda çok rahatlattı ama sonra hiperlaktasyon oldu ve fışkırıyor , bebek çok zor emiyor farklı pozisyonlar deniyoruz falan , ben denemedim ama lahana ile ilgili çok söylemler var olumlu yönde onu dene derim bende