Svgcarim Kızlar hangi markayı kullanıyorsunuz memnun musunuz? Aklımda bir hoover vardı eşim bugün gitmiş bakmış grundig markayı da çok övmüşler. Benim evim çok nemli rutubet oluyor o yüzden kurutma makineleri daha nem oranını yükseltir mi acaba ?
Gunsss Svgcarim bende yeni aldım fiyat performans olarak Arçelik 900 km bana mantıklı geldi geçen hafta geldi kullandım valla büyük kolaylık
Bebegim38 Svgcarim hoover kullanıyorum çok memnunum nemi engelliyor aslında içerde çamaşır kurumadığı için
Zhdsngz Svgcarim nem neden olsun ki ya olmaz bence aksine evi ısıtıyor nemi engellemiş bile olabilir kuru bir sıcaklık çünkü
Svgcarim Kızlar tşk ederim ya yorumlarda buhar veriyor felan demişler de o yüzden korktum çünkü abim gerçekten çok kötü bu konuda