Sevgili anneler merhaba 🌼 benim çocuğum doğduğundan beri elleri ve ayak tabanı sapsarı… son zamanlarda yüzü gözü benzi de sarı geliyor bana. Daha önce kan değerlerine bakılmıştı bir eksiklik vs görülmemişti. Cuma günü tekrar doktora götüreceğim. Var mı biyle bir durum yaşayan, normal birsey mi acaba. Simdi doktora gidene kadar yine içim içimi yiyeceği için. Sizlere danışmak istedim