Buesrayildiz 10 kasim 2018 dogumlu oglum halâ yürümedi iki jafta önce adimlamaya baslamisti sonra hasta oldu onuda birakti Birazda canimiz cok tatli korkuyo düsmekden ne yapabilirim tekrar adimlamasi icin
Yenievliiiiii Buesrayildiz 15 aya kadar yürümemesi normal. Bide hastalanmış o yüzden cesareti kırılmıştır. Siz yardımcı olun. Elinden tutup adım attırın. En sevdiği oyuncağı karşısında gösterin falan.
basak__333 Buesrayildiz benim yeğenimde yaşını iki ay geçince yürümeye başlamıştı. Sıkıntı etmeyin iyileşsin yürüyecektir insallah🧿🥰
Tuba Buesrayildiz Kuzenimin oğluda 14 ayı bitirmek üzereyken yürümeye başlamıştı, biraz daha sabır, inşallah yürür hemencik🙂
Buesrayildiz Yenievliiiiii ya doktorumuz 18 aya kadar normal dedi ama evham yapiyorum ister istemez tek elini tutunca cok güzel yürüyor ama elinş birakince oda oturuyo
Birsenvergili59 Kimi bebek erken kimi bebek geç buyur sıkmayın canınızı olur inşallah zamanı gelince bizim ki 11 aylıkken yürümeye başladı 05.12.2018 doğumlu
Buesrayildiz EylulMother ya benimki emmekliyo emmekliyerek her işini görüyor belkide o yüzden yürümeye ihtiyac duymuyo ama insallah yakında yürür 😊
asya00 EylulMother benim kızımda ocakta yaşına girecek emeklemiyor. Tüm kontrolleri yaptırdık çok şükür bişe çıkmadı ama herkesin çok büyük bir eksiklikmiş hastalıkmış gibi yaa nasıl sürünmüyor demesinden bıktım 😔 her bebek farklı diye cevap veriyorum ama çok üzülüyorum
Buesrayildiz asya00 aynen bendede öyle Hem arkadaslarimin cocuklari hep yürüdü ayni sene doğumlu olanlar Bende üzülüyorum
Asibayan2 asya00 ayy en cok korktuğum😿 bebımde 7 bucuk aylık sürünmüyor daha şimdiden demelere basladılar yaa😾
asya00 Buesrayildiz bu insanlar neden bu kadar düşüncesiz acaba 😒 sanki biz istiyoruz bebeklerimiz böyle olsun.
Mrvozdmr Buesrayildiz benim oğlumda 16 aylıkken yürüdü bende çok takıyordum çünkü sürekli daha öı yürümüyor soruları insano geriyordu 😏 ama şimdi oturtamıyorum hiç endişelenmeyin bi sağlık sıkıntısı yoksa 18 aya kadar normal demişti bana da doktorumuz