gzdtrhn 13 aylık bizde aynıyız.meme ağzından çıktığı gibi çığlık arıyor asla sakinleşmiyor. Bende memeyi bırakmak istiyorum ama kıyamıyorum nasıl uyutacağımı bilemiyorum cünkü ne ayakta ne kucakta durmuyor. Bebekle fazla inatlaşmamalısın akşam 6 dan sonra asla uyutma sabahları erken uyandırmaya çalış.işe yarıyor ama benimki fazla bagımlı