Kizim 2.5 yas hic bi oyuncagini yada esyasini paylasmiyor dokunmasina bile izin vermiyo kimseye hepsi benim diyo bi yere gidince ordaki oyuncaklari da sahipleniyo ve genelde kendinden kucuklere yapiyo yada buyuk olsa bile tepki vermezse cekip aliyor sizce bu durumlarda ne yapmak gerekir konusuyorum anlatiyorum yok vermem hepsi benim diye kendi parcaliyo kendini ne yapacagimi bilemedim