bilgemeva benim kızım da 2 yaşında akşam 6-7 gibi geliyoruz işten, gece 11 e kadar beraberiz. Birlikte oynadığımız saklambaç oyunlarını vs seviyor yani bi oyuncakla değil de, kendimiz çadır yapıyoruz mesela hayali kamp yapıyoruz, babası kurt olup onu kovalıyor yada babası oyuncağını alıyor anne polis gel diyor bana böyle oyun kuruyoruz heyecanlı oluyor onun için😀