Merhaba hanimlar oğlum 3 yaşında ve konuşması henüz tam açılmadı algısı açık çevresiyle ilgili ogrenme çabalama konusunda hiçbir problem yok ama çoğu kelimeleri anlaşılır değil yani söylüyor ama harfler farklı çıkıyor güzel herseyi anlatıyor sorunsuz ama işte napicam bilmiyorum doktora götürsem rapor falan aldırıyor diyorlar yani aranızda bu şekilde olan varsa paylaşın rahatlayalim