3 ay önce Sezeryan ile doğum yaptım. Sıkılaşmak istiyorum bunun için spor yapmam lazım ama hala dikiş yerim gün içinde ara ara sızlıyor. Siz ne zaman spora başladınız. Ve karın egzersizi özellikle yapmamam mı gerekiyor gerekiyorsa ne kadar zaman bilgisi olan var mı?