sumeyya0 8 buçuk aylık olduk hala saçı aynı kızımın çok istiyorum saçı in uzun olmasını ama çok ince saçı var genetik dicemde benimde esiminde saçlarımız orman gibi anlamadım varmı önceden saçı olmayip sonradan saçı gür olan bebiş minişler 🥰
beyzzsenturkk_ sumeyya0 jhonsons baby pembe kullanıyorum su an ama sarısı da cok güzel saç uzatıyor şampuan değiştirin derim