Kızlar gün boyu yemiyorum kahve içiyorum gayet tokum kilo vermek adına ama gece çökünce açlıktan ölüyorum hep böyleydin aşırı yiyorum bu şekilde nasıl kilo vereceğim ben. Gündüz yesem de gece olunca yine kıtlıktan çıkmış gibi oluyorum gündüz yiyip gece yememeye çalıştığım zaman da uyuyamıyorum ne güzel önceden olmazdı inceciktim doğum yapalı 2 ay oldu. Gram veremiyorum veremeyecek gibiyim🥹