Merhabalar arkadaşlar bebeğim 2.5 aylık ve önümüzdeki hafta işe başlıcam sadece emziriyorum. Süt poşeti aldım elimde hem Manuel hemde elektrikli pompa var fakat emzirirken sütüm diğer göğsümden akıcak kadar çok geliyor pompaladığımdaysa 30 cc yi geçmiyor. Ben mi bi yerde yanlış yapıyorum acaba bilgisi olan varsa yada siz nasıl yapıyorsunuz yardımcı olursanız çok sevinirim. Birde 2. Sorum Biraz önce pompaladığım 30 cc sütü biberonla vermek istedim emmiyor biberonu yüzünü ekşitip sütü ağzından çıkartıyor durum böyle olunca iyice stres yapmaya başladım napmalıyım hiç bilmiyorum önümde çok kısa bi zaman var ve panikle meye başladım