1 hafta önce 7. Ayına girdiğinde sünnet ettirdim . Bende çok korkuyordum o yüzden erteleyip durdum . Bu kadar kolay geçeceğini bilseydim çok önceden yaptırırdım. Sadece ilk gün zır geçti çişini yaparken çok ağladı. 2. Gün hiç olmamamış gibiydi . Hiç korkma çok basit atlatıyorlar. Ben furacin krem kullandım bir de karton bardak koydum ama senin benim o kadar hareketli değildir koymana bile gerek yok canım