leylmom Zhra78 canım bu konuda biz kadınlara kolaylık sağlamış Rabbimiz. Ve bebeğinin hakkına girme sakın. Seneye tutarsın
Sinem1205 Zhra78 geçen ay benim kızım 4 5 aylıktı ben tum ramazan boyunca tuttum sadece emiyordu mama ve ek gida almadı ama gayet rahat tuttum rabbim yardim ediyor. İlk bir hafta denerim sütüm azalırsa veya bebegim huzursuzlanırsa tutmam demiştim ama oylr bi sorun yaşamadık 🥰
Kuzularinanasi Zhra78 sanmam.yani emzirme zamani ben 1 yasindayken bile tutamadim.cunku su icmeniz lazim.direk sutunuz azalir.dayanamazsiniz vucut olarak da.emzirmek icin süt icin tutmayin yapacak bisey yok
twogirlmom Zhra78 4 aylikken ramazan ayına girdim ona rağmen tutmadım süt Üster istemez azalıyor ek gıda da alamayacağı için ben önermem. Şuan bebek daha önemli ki islam bu konuda kolaylık saglamis tutmayabilrisin seneye tutarsin kazalarini
fatma_58 Benimde bebeğim şuan 3,5 aylık ramazana girdiğimizde 4,5 aylık olacak bende tutmayı çok istiyorum ama bi yandan da sütüm olmazsa diye bebeğimi düşünüyorum bilmiyorum
Kadernisanur Bende alrm kurdum postu görünce korkutum Şuan kızım 20 aylık gece gündüz emer birgün tutacam denyen varmı büyük ama iştah yok emer sadece öğle uykusuna geçişte falan
kanalizereis Zhra78 ben bebeğim 4 aylıkken ramazanda oruç tutmuştum. Ama 2 ay için bilemedim zorlanabilirsiniz belki. Sahura kalkın öğlene kadar niyetlenmeyin. Öğlene kadar birşey yiyip içmeyin dayanırsanız akşama kadar tutarsınız
limonzeytinmom Zhra78 benımde 50 günlük bebeğim var. Tutmıcam. İlk kızımda tutmuştum 7 8 aylıktı gündüz ek gıda verıyorum iftardan sahura kadar emziriyordum kolaydı. Ama suan kendime asla güvenmiyorum cunkü dayanamam. 2 cocuk ev iş VS 😔
Okuyanbiranne Zhra78 ben tutmuştum. Sütünüz etkilenmeyecek ve size de zor olmayacaksa tutun ama azorlanacaksanız tutmama hakkınız var