yamantubi Kızlar doğumdan sonra özellikle bu dönem acayip saçım dökülüyo valla azaldı kel kalmaktan korkuyorum ne yapmam lazım sizde bu durumu yaşadınız mı 😔
Prensesannesii44 yamantubi kan değerlerine batırıp takviye alman lazım düzeliyor. Öyle şampuan maske tonik falan duzeltmez. Vitamin falan alman lazm
mesepalamudu16 yamantubi bende aynı durumdayım, artı bı de halsizlik falan var. D vitamini eksikliği yapıyormus saç dokulmesi .
Ballilokmam11 yamantubi kizim 6.ayina girdikten sonra azaldı biraz dökülme oranı avuç avuctu multivitwmin kullandım şampuanı değiştirdim yok kendiliğinden düzeldi
ebruylmz12345 Hamileyken hiç dökülmüyodu saçlarım diyebilirim ama doğumdan sonra hele ki 2 aydır şuan bebeğim 4 aylık aşırı dökülüyo bende kel olucam diye korkuyorum taramaya korkuyorum saçımı hepsi dökülüyo
Emine_elis yamantubi bnm ön tarafım resmn keldi😂 tek tük saç kalmıştı doğum sonrası çok döküldü 3 aydır fln saçlarım çıkıyor kendi kendine küçük küçük şimdi de gören saçını dipten mı kısa mı kestn diyr bnde konuşmayın saçlarım çıksın yeterli diyrm çünkü herks kestim sanyr çok kısalar 😂😂
Kdrcse Emine_elis Ben direk sıfıra vurdum resmen kel kaldım 😂 ön tarafım yanlarım hep dökülmüştü ne yaptıysam durduramadım ilaç kullanıyorum şuan
zeynepozgee yamantubi belime kadar upuzun ve aşırı gür saçlarım iki haftadır çatır çutur gidiyo her banyo sonrası 3te birini tarakta bırakıyorum ben de cok korkuyorum kel kalıcam diye cunku hiç normal bi dökülme değil ve saçlarım keçe gibi oldu dokununca gacır gucur ses geliyo 😐🥺