Kızım 29 aylık henüz tuvalet eğitimi almış değil çok huysuz bir çocuk da değil konuşması iyi algıları Açık şimdi bazen diyorum ki bu çocuk artık büyüdü ikinciyi düşünmeliyim aralarındaki yaş farkı aşılmasın beraber büyüsünler çünkü kızım tek olduğu için çok sıkılıyor sonra bakıyorum kendime henüz kilolarımı verebilmiş değilim enerjim çok yüksek değil diyorum ki nasıl yeteceksin gözüm korkuyor yani bi yandan çok istiyorum ama cesaret edemiyorum sizce yaş farkı kaç olmalı benim gibi anneler mutlaka vardır ne düşünüyorsunuz bu konuda fikirlerinizi merak ediyorum