Ask-cocuk1 işte kendin yazmışsın canım sorunu. Bebeğin memeyi tutması doğru kavraması ve aktif emmesi sütü arttıran en önemli şeydir. İkincisi günde 2-3 litre su içmek, bol bol yeşillik bulgur pilavı tahin yemelisin, uyku aşırı önemli . Dut kurusu ve incir badem ceviz çok iyi. Bebeğini emzirdikten sonra ise mutlaka sağım yapmak kanalları boşaltmak gerekir. Benim de bi ara bebeğimin gazlı olduğu dönem full ağlıyordu silikon uç kullandığım için aktif ememiyordu tam doymuyormuş sonradan anladık malesef 🥺 bu süreçte dinlenemedim uyuyamadım yemek yiyemedim 15 kilo vermiştim ve sütüm aşırı azalmıştı. Bu saydıklarımı yapmaya başladım ve çokkk çok arttı sürekli akıyordu hatta. Darısı size olsun inşallah