Kızım 12 aylık, geceleri uyumuyor. Doğduğundan beri erken uyutamadım maalesef, akşam 9 da uyutsam saat 12 gibi kalkıp tüm enerjisini toplamış oluyor. Gece 11 de uyurdu normalde ve en az 6-7 kez emmek için uyanırdı. Son günlerde asla uyutamıyorum, saat 3 gibi anca uykuya dalıyor onda da yine sürekli uyanıp emmek istiyor. Sabah 7 de kalkıp işe gidiyorum ve tükenmiş durumdayım, önerilerinizi bekliyorum :(