burcubrck Hayırlı kandiller kızlar biz köfteci Yusuf’tan paket köfte aldık 1 saat yolumuz vardı bagajda durdu eve gelince eşim de dolaba koymuş ben de şimdi buzluga attım. Akşam 7 civarı geldik eve. Şimdi şoklamış falan olmam dimi ben sorun olur mı