gunesinayi0301 Kızlar evde yumurta yok un yok ne yapabilirim irmik şeker ve kakao var sizce tatlı ne yapabilirim tatlı krizim tuttu meyve yedim geçmedi uyuyamıyorum da illa tatlıyı yemem gerekiyor yardım eder misiniz 🥺🧚🏻♀️
vildanzeynep gunesinayi0301 1 litre süt 1 su bardağı şeker 9 tepeleme irmik kaynatın son bir dakika vanilin ekleyin
vildanzeynep İrmik helvası yapın isterseniz çok hızlı oluyor o da İrmik şeker süt yeterli . Süt yoksa su kullanılırsınız