Vga16 Kızlar bebeğim 3 aylık kilo almıyor normalde çok iyiydi kilo alımı şuan 6600 gr, bir ay önce 6400 grdı. Sizce nedeni ne olabilir? 😒
63onurm Vga16 Bende de aynı durum var ilk iki ay çok güzel kilo aldı üçüncü aya gelince bir duraksadik ben ilk iki aya nazaran çok hareketli olmasına bagliyorum
Ruvdem Vga16 3850 gram doğan bebeğim 3. Ay kontrolünde 5800 gram geldi. Doktor gayet iyi dedi . Önemli olan beyinsel gelişimi çok takılma bence. Zaten ilk 2 ay fazla kilo alır 3.ay 500 grama kadar alır en fazla
beyzakumsall Ruvdem benim bebeğimde 3 ay 9 günlük dün kontrolümüz vardı 5900 çıktı kilonuz gayet normal dedi dert etmemiz gereken bı durum olmadığını dile getirdi
Vga16 butterflyy_ bizimki ilk ay 1300 gr alıyordu yani 3400 doğdu ilk ay 4700 gr dı 2.ay 5700 dü sonra yavaşladı
Ruvdem butterflyy_ bizim sadece anne sütü değil maalesef takviye yapıyorum . 2. Ay sadece anne sütü vermiştim kilo almayınca devam ettik formül mamaya . Maşallah size gayet güzel kilo almış . Ama doktor bebeğimin kilosunun iyi olduğunu söylüyor buna da şükür